حذف ردیف های خالی از یک ستون در اکسل ( excel )
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷ ب.ظ
سلام
توی فایل اکسل گاها پیش میاد که در یک ستونی برخی از ردیف ها رو حذف می کنیم و برای حذف کردن ردیف های باید دونه دونه اون ردیف ها پاک بشه، میشه بصورت یکجا این ردیف ها رو پاک کردم
برای این منظور، مثلا ستون A رو کلا انتخاب میکنیم، و در سربرگ Home به بخش find & select مراجعه کرده و گزینه go to special رو کلیک میکنیم
در پنجره باز شده که کلی رادیو چک برای انتخاب داره ، رادیو چک blanks رو انتخاب میکنیم، و دکمه ok رو میزنیم، حالا می بینید که توی ستون A کلیه ردیف های خالی انتخاب شده، روی یک ردیف راست کلیک می کنیم و گزینه delete رو کلیک میکنیم و سپس گزینه Shift cell up رو انتخاب میکنیم و ok رو میزنم
به همین آسونی کلیه ردیف های خالی در ستون A حذف شدن و کلیه نتایج موجود در ستون A به بالای ستون انتقال داده میشه
۰۰/۱۱/۱۹