وب کمپ

مطالب مفید در حوزه طراحی سایت، وردپرس، برنامه نویسی، سئو و دیجیتال مارکتینگ

وب کمپ

مطالب مفید در حوزه طراحی سایت، وردپرس، برنامه نویسی، سئو و دیجیتال مارکتینگ

در این وبلاگ مطالب مفید و مختلفی برای طراحان سایت، وردپرس کاران، برنامه نویسان و سئو کاران ارائه میشود، مطالب این وب سایت بعضا اختصاصی و بعضا هم از سایر وب سایت ها منتشر میشود، و سعی شده است مطالب ناب و به درد بخور جمع آوری شود.
با تشکر، وب کمپ

نویسندگان

یکی از مشکلات شدید وردپرس سنگین شدن بعد از نصب چندین افزونه و غیر فعال سازی برخی از افزونه هاست، با نصب هر افزونه یکسری جدول در دیتابیس شما ساخته میشود که بعد از غیر فعال سازی افزونه همچنان این جداول وجود دارند، اگر زیاد افزونه نصب و غیر فعال کنید بعد از مدتی شاهد کلی دیتای اضافی در دیتابیس خود خواهید بود.

اما نگران نباشید با نصب افزونه Plugins Garbage Collector (Database Cleanup) میشه مشکل رو حل کرد، این افزونه تک تک جدول های دیتابیس شما رو با افزونه های فعال موجود بررسی میکنه و در نهایت جداولی که اضافی هستند رو به شما نشون میده و شما می تونید این جداول رو پاکسازی و حذف کنید، اینطوری دیتابیس سایتتون کمی سبک تر خواهد شد

استفاده از این افزونه و حذف جداول اضافه، در سایت هایی با ترافیک بالا بسیار موثر خواهد بود. این افزونه رو میتونید از مخزن وردپرس نصب کنید:

https://wordpress.org/plugins/plugins-garbage-collector/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۳
سجاد آقایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی